I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, January 14, 2009

Kisah ku 1429 H/ 2008 M

Assalamualaikum...

Akhirnya kita meninggalkan tahun 1429H/ 2008 M. Banyak yang saya lalui sepanjang tahun lepas. ini bermakna saya meninggalkan UPSI untuk meneruskan perjuangan di luar. Kenangan lalu amat mengamit memori saya.

Sahabat-sahabatku sekalian, ukhwah yang terjalin ini memberi seribu makna dalam kehidupan saya. Masih ku teringat lagi ketika saya berada di rumah luqman, kami makan bersama, naik motor ke kuliah bersama, dan tidur bersama di ruang tamu. Semua itu memberi kekuatanku agar ku terus berjuang di luar kelak.

Sahabat-sahabatku, saya mendoakan semoga kalian dapat meneruskan perjuangan di UPSI dan doakanlah saya semoga berada dijalan yang diredhai Allah..

No comments:

Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template