I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, April 30, 2008

Saya..Dia..dan Family...

Asslamulaikum..

Alhamdulillah..akhirnya,saya telah menghabiskan paper exam saya u semesta ini..setelah berhempas pulas dan mengalami keletihan otak u berfikir, saya akan menyambung tugas saya di rumah, kampung halaman sebagai anak sulung..

Cuti n akan di hiasi dengan kemeriahan keluarga kami..Adik2 ku ada yang balik dari asrama, ad sorang 2 kt maahad Johor, dan di Usim pun ada..semua ad 8 orang adik beradik ku..memang meriah umah 2..Dan saya di taklifkan oleh mak saya untuk membuka kelas tuisyen untuk adik2 yang bakal mengambil peperiksaan besar seperti PMR dan SPM..Buat yang terbaik kepada adik adikku..tidak lupa kepda adik yang paling bungsu,selalu bermanja bila blk...menantikn kepulangan abang-abang dan akaknya dari asrama...


Tidak lupa juga kepada rancangan orientasi sekolah kali kedua ku di sek Men Keb ***.. Sekolah ini meyimpan banyak kenangan saya semasa menuntut di situ selama 5 tahun..Guru-guru tidak pernah putus asa dalam mendidik kami supaya berguna untuk agama dan negara..



hambaAllah86
7.00pm, 30 April 2008,

23 Rabiul Akhir 1429 H

No comments:

Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template